TVP 2 nada program o in vitro

TVP 2 nada program o in vitro

Program „In vitro. Czekając na dziecko” w najbliższych tygodniach zastąpi na antenie TVP 2 „Reportera Polskiego”. Program zdradzający tajniki in vitro stworzony został przez telewizję TLC i nadawany był na jej antenie w ubiegłym roku.

TVP 2 wykupiła prawa do emisji programu wyprodukowanego dla TLC Polska, która należy do Discovery Networks. Produkcja „In vitro. Czekając na dziecko” to opowieść o zmaganiu sześciu par z niepłodnością. W programie obserwujemy ich leczenie oraz przechodzenie przez procedury in vitro. Pary, które zgodziły się wystąpić i pokazać widzom na czym polega ta metoda oraz podzieliły się swoimi emocjami, otrzymały w zamian sfinansowanie jednego cyklu in vitro. Młode małżeństwa wiele już przeszły, by powiększyć swoją rodzinę. Nie sprawdziły się metody naturalne, leczenia oraz inseminacje. Ich ostatnią szansą jest właśnie in vitro. W programie pokażą nam jak podejmowali decyzję, jak sobie radzą. Podzielą się z nami swoimi marzeniami i obawami.

TVP 2 podzieliła cykl sześciu odcinków na dwanaście. Każdy odcinek będzie nadawany w dni powszednie, o poniedziałku do piątku, o godzinie 17.25. Pierwszy odcinek zobaczymy już siódmego stycznia 2015 roku. Oprócz programu o zmaganiu się z in vitro widzowie telewizji publicznej zobaczą również jego kontynuację – „In vitro. 9 miesięcy później”, który pokaże nam jak potoczyły się dalsze losy bohaterów i odkryje tajemnice, czy udało im się powiększyć rodzinę.

Program o in vitro zastąpi w ramówce interwencyjnego „Reportera Polskiego”, który został zawieszony do wiosny roku 2015. Do tej pory nadawany był codziennie od poniedziałku do piątku, ale nie cieszył się wystarczającą popularnością. Prowadzącymi „Reportera Polskiego” byli Tomasz Wolny oraz Magdalena Gwóźdź. Przejęli oni prowadzenie programu po Joannie Racewicz. Mimo prób zmiany formuły i uatrakcyjnienia jej, telewizja postanowiła zawiesić jego nadawanie. Według danych Nielsen Audiencje Measurement odcinki wrześniowe i październikowe oglądało ok. 236 tysięcy widzów dając 2,53 procentu udziału w rynku programów telewizyjnych w tym paśmie.

KJJ

IN-VITRO-GRAFIKA

1 Comment

  1. Jacek Bogel
    Sty 29, 2015

    Absolutnie tendencyjny program. Aż piszczy.

Submit a Comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *