Trójka nie nadaje bzdur – nowa kampania radiowej Trójki

Trójka nie nadaje bzdur – nowa kampania radiowej Trójki

Od tygodnia możemy oglądać spoty z nowej kampanii promocyjnej radiowej Trójki. Trzeci Program Polskiego Radia rzadko się reklamuje bezpośrednio, zazwyczaj wybiera formę promocji poprzez akcje tematyczne, sponsoring etc. Tym razem dla radia przygotowano zabawne spoty, które nawiązują humorem do stylu antenowego tej stacji.

Spoty przygotowane zostały przez agencję Walk Creative, a ich autorami są Dariusz Rzontkowski, Tomasz Skorupa i Adrian Dmoch z tej firmy. Filmiki możemy oglądać w telewizji, na antenach TVP 1, TVP 2, TVN, a także w kanałach tematycznych TVP, TVN, Polsatu, Discovery oraz pakietu AT Media. Dodatkowo emitowane będą w Internecie – w Interii.pl, stronie internetowej Trójki i jej profilach w portalach społecznościowych. Zakupem i planowaniem mediów zajęła się Agencja Promocji Polskiego Radia. Pierwsza etap kampanii potrwa do końca roku. Spoty mają po 15 sekund.

Choć krótkie są kwintesencją humoru Trójki. Prezentują go Artur Andrus, Zbigniew Zamachowski i Dawid Podsiadło. Jak dla mnie pomysł na kampanię jest fenomenalny. Krótko, żartobliwie i na temat. Wszyscy, którzy znają stację na pewno je docenią, a ci którzy nie mieli przyjemności jej posłuchać zaczną, choćby z ciekawości.trojka2

Oto słynne spoty:

Spot 1 – Pierze

Spot 2 – Suwak

Spot 3 – Koncentrat

Spot 4 – Huta

Submit a Comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *