RUCH zaczyna się reklamować

RUCH zaczyna się reklamować

ruchPo raz pierwszy w historii RUCH będzie miał kampanię telewizyjną. Możemy ją zobaczyć między innymi w kanałach muzycznych – Polo TV oraz Eska TV.

Pod hasłem „Paczka w ruchu” 29 września rozpoczęła się pierwsza kampania telewizyjna sieci. Spoty kładą nacisk na podkreślenie zalet usługi, czyli szybkości i ogromnego wyboru punktów, w których można odebrać przesyłkę. W naszym kraju jest aż dwa i pół tysiąca punktów – kiosków, w których możemy odebrać paczkę. Korzystanie z usług Ruchu ma jeszcze inne zalety – o gotowości paczki do odbioru poinformowani zostaniemy smsem. Mamy także możliwość śledzenia naszej przesyłki w Internecie, na stronie internetowe www.paczkawruchu.pl. Dzięki skorzystaniu z usług Ruchu nie musimy się już martwić, ż kurier nie zastanie nas w domu. Przesyłkę bez problemu odbierzemy wracając z zakupów, pracy czy szkoły.

Oto spot Ruchu:

 

Z usług możemy korzystać zarówno, gdy robimy zakupy w sieci, jak i wtedy, gdy chcemy sami nadać paczkę. Wystarczy skorzystać z podanej wcześniej witryny, potem zanieść i nadać przesyłkę w kiosku i gotowe. Maksymalnie paczka może mieć wielkość 20 x 30 x 50 cm i wagę 20 kilogramów. Co najbardziej interesujące dla klientów, paczka, bez względu na wagę będzie kosztować 8,49 złotego brutto.

 

KJJ

Submit a Comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *