Radio Zet Gold sięga po seniorów polskiej muzyki

Radio Zet Gold sięga po seniorów polskiej muzyki

radio gold

Zet Gold – radio serwujące słuchaczom klasykę i największe hity muzyki rozrywkowej rozpoczęło nową kampanię reklamową. Wykorzystuje w niej dwie twarze utożsamiane z najlepszą polską muzyką rozrywkową – Ryszarda Rynkowskiego oraz Krzysztofa Krawczyka.

Kampania reklamowa wiąże się bezpośrednio z nową akcją antenową Radia Zet Gol. Marka organizuje konkurs, którego główną nagrodą jest prywatny koncert Krzysztofa Krawczyka lub Ryszarda Rynkowskiego.

Radio przygotowało dwa różne spoty, w których artyści promują konkurs.

Reklamy można będzie zobaczyć w sieci kin Multikino, stacjach telewizyjnych (tych ogólnotematycznych, jak i wyspecjalizowanych), w Internecie (m.in. Onet, WP) oraz prasę (dzienniki, tygodniki).

Spoty odwołują się do charakteru stacji nadającej złote przeboje oraz samych artystów. Wykorzystują ich przeboje – „Parostatek” i „Dziewczyny lubią brąz”.

Twórcami kampanii jest Grupa Eurozet. Media zaplanował dom ZenithOptimedia.

 

KJJ

Submit a Comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *