Promowanie się stacji radiowych cz. 1 – Trójka

Promowanie się stacji radiowych cz. 1 – Trójka

Istniejąca już ponad pięćdziesiąt lat stacja w swojej historii przeprowadziła wiele, różnego typu akcji promocyjnych. Jedną z ważniejszych akcji wizerunkowych połączonych z akcją charytatywną stały się akcje świąteczne – święta bez granic. W tym roku zorganizowana ona będzie po raz 21. Dzięki pomocy innym Trójka corocznie notuje wzrost słuchalności, rozpoznawalności, łagodzi swój wizerunek. Przy tym zbiera pieniądze na różne cele. Tegoroczna akcja odbywa się we współpracy z Fundacją SYNAPSIS. Zebrane fundusze przeznaczone zostaną na rzecz dzieci z autyzmem.

trojka3Akcja obejmuje szereg działań. W każdy grudniowy piątek podczas audycji „Zapraszamy do Trójki” nadawanej w godzinach 16.00-19.00 odbywają się charytatywne aukcje. Kuba Strzyczkowski prowadzi licytacje przedmiotów podarowanych stacji przez cele brytów, artystów, polityków. W tym roku licytowane będą m.in. „złote” wydanie płyty „Now What?!” zespołu DEEP PURPLE elegancko oprawionej i podpisanej przez członków grupy; scenariusz z podpisem Marcina Dorocińskiego czy rękopis wiersza Wojciecha Młynarskiego.

W ramach pomocy dzieciom można wysyłać sms-y oraz zakupić płytę ze świątecznymi piosenkami. Co roku słuchacze wyczekują specjalnej piosenki – Karpia Trójki. Jest to utwór, który nagrywany jest przez dziennikarzy stacji. To oni tworzą tekst, muzykę oraz sami ją śpiewają. W teledysku możemy zobaczyć wszystkie znane z anteny głosy. Nie brakuje także samej dyrektor Trójki – Magdalena Jethon.

Oto kilka trójkowych Karpi:

Karp 2013

Karp 2012

Karp 2007

Karp 2005

 

KJ-J

Submit a Comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *