Prąd dla najpiękniejszej choinki, czyli wykorzystanie świąt w kampanii PGE

Prąd dla najpiękniejszej choinki, czyli wykorzystanie świąt w kampanii PGE

Polska Grupa Energetyczna ruszyła z kolejną kampanią. Tym razem wykorzystuje w niej zbliżające się Święta Bożego Narodzenia. Spot od kilku dni można oglądać w telewizji i sieci. Reklamę przygotowały i realizowały firmy Juice, PZL, Televisor, Papaya Films i ZenithOptimedia Group.

Spot przedstawia kolorowe światełka „biegnące” po choince. W tle tradycyjna, piękna i uśmiechnięta rodzina w świątecznym nastroju. Narrację tworzy dwójka dzieciaków rozmawiających o tym jak trafia prąd do ich choinki. Na koniec głos znany z pozostałych reklam PGE głosi, że prąd uważa, że to nasza choinka jest najładniejsza. Ten prosty zabieg w kontekście świąt ma wzbudzić w nas pozytywne emocje. A je mamy kojarzyć z Polską Grupą Energetyczną.pge2

Cała reklama kończy się znanym już hasłem w odmienionej wersji – robimy prąd od początku do choinki.

W telewizji łatwo zauważyć, że z pełną parą ruszył już świąteczny sezon. Firmy chętnie sięgają po znane i lubiane motywy (choinki, Mikołaj, bombki etc.). Jest to prosty sposób na zbudowanie pozytywnego wizerunku i przyciągnięcia uwagi odbiorców. Oczywiście im fajniejsza, ciekawsza i bardziej nietypowa reklama tym lepszy efekt.

Myślę, że PGE w fajny, sympatyczny sposób wykorzystała Boże Narodzenie do ocieplenia swojego wizerunku.

 

KJ-J

Submit a Comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *