Poczta Polska promuje swoją nową działalność

Poczta Polska promuje swoją nową działalność

Już od poniedziałku możemy oglądać nową kampanię Poczty Polskiej. Tym razem firma walczy o rynek e-commerce. To właśnie ta branża jest adresatem kampanii. Spoty możemy zobaczyć przede wszystkim w Internecie.

Bohaterami spotów są bracia Eryk i Eugeniusz Komersowie. Każdy spot jest miniserialem o ich przygodach związanych z usługami i produktami Poczty Polskiej dla e-commerce. Na specjalnie stworzonej stronie internetowej dostępnej pod adresem: http://www.ecommerce.poczta-polska.pl/strona-glowna co dwa tygodnie będzie pojawiać się nowy „odcinek” tej historii. Spoty będą także dostępne w kanale Poczty Polskiej w serwisie YouTube (https://www.youtube.com/pocztapolska). Już teraz możemy oglądać pierwszy odcinek  oraz trailer drugiego

Celem kampanii jest pozyskanie nowych klientów z branży e-handlu oraz przekonanie dotychczasowych, że warto pozostać przy usługach Poczty Polskiej. Ma to być także oryginalny sposób na informowanie klientów o nowościach w ofercie firmy oraz forma je prezentacji dla potencjalnych klientów. Poczta Polska chce zawalczyć o obsługę logistyczną całej branży. Swoją kampanią chce pokazać, że przedsiębiorcy mogą skupić się na swojej działalności, a logistykę zlecić Poczcie Polskiej.

bracia-komersowieJest to również promocja nowego serwisu oferującego kompleksową obsługę dla sektora e-commerce. Udogodnieniem dla właścicieli sklepów internetowych jest możliwość zarządzania przesyłkami w jednym miejscu, obok możliwości wysyłania e-faktur, korzystania z ubezpieczeń i zlecenia zwrotów. Jest to szczególnie istotne w perspektywie kilku miesięcy, kiedy to (od stycznia 2015) konsument zyska prawo do 14-dniowego zwrotu zakupionego przez Internet produktu. Poczta Polska wyprzedza potrzeby i oferuje obsługę zwrotów chroniąc e-sklepy przed dodatkowymi kosztami.

Za nową kampanię Poczty Polskiej odpowiada agencja reklamowa CAM Media. Media zakupił i zaplanował dom mediowy Mindshare. Działania są wsparte marketingiem i pozycjonowaniem. Kampania obejmie Allegro, serwis YoyTube i inne witryny internetowe.

 

KJJ

Submit a Comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *