Play przejmuje Mumio

Play przejmuje Mumio

Reklamy sieci komórkowej Play były w minionym roku jednymi z najpopularniejszych i najbardziej rozpoznawalnych. Kampania sieci zakładała pojawienie się w reklamach najbardziej rozpoznawalnych polskich gwiazd, które deklarowałyby przejście do Play. W spotach pojawili się między innymi Czesław Mozil, Kuba Wojewódzki, Maciej Stuhr, Agnieszka Dygant, Magdalena Różyczka. Play postanowiło w swoich reklamach wykreować również nowe gwiazdy. To im się udało –  Maciej Łagodziński oraz szczególnie Barbara Kurdej-Szatan stali się rozpoznawalnymi gwiazdami. O popularności Barbary Kurdej-Szatan pisałam w poście „Jak reklama kreuje celebrytów”.

mumioDziś ruszyła nowa odsłona kampanii reklamowej Play. Była ona już od kilku dni zapowiadana w postaci zagadki – kto tym razem przeszedł do Play. Firma budowała napięcie i ciekawość odbiorców. Nowymi twarzami firmy telekomunikacyjnej został wszystkim już znany kabaret Mumio. Dla przypomnienia – jeszcze niedawno (przez siedem lat) Mumio reklamował firmę konkurencyjną – Plusa.

Kabaret Mumio na dobre wpisał się w historię reklamy oraz codzienny język wielu Polaków. Któż z nas nie pamięta słynnych już powiedzonek i spotów Mumio – „kopytka”, „czasowstrzymywacza”. Dla przypomnienia kilka reklam Plusa:

Kopytko

Niszczarka

Deprecjacja

Mumio w pociągu

Potrzeba konsumenta

Wielka Oszcz

Najnowszy spot Play stanowi przywitanie się Mumio w nowym miejscu. Kabaret chce w salonie sieci komórkowej odbywać próby teatralnej. Nie brakuje także absurdalnych elementów charakterystycznych dla grupy Mumio. Jest zapowiedzią nowej przygody kabaretu Mumio. Konkluzja narratora jest prosta – kabaret Mumio także przeszedł do Play.

Mumio wraca do reklamy co zapowiada nowe, ciekawe i niepowtarzalne spoty. Dla Play jest o okazja to przechwycenia dotychczasowych klientów Plusa, którzy zobaczą, że nawet grupa go reklamująca rezygnuje z usług Polkomtela. Moim zdaniem zatrudnienie kabaretu Mumio jest doskonałym posunięciem ze strony Playa. Z niecierpliwością czekam na kolejne spoty tej grupy. Oby były jeszcze lepsze niż te Plusa.

 

KJ-J

 

Submit a Comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *