Pierwsze pismo parentingowe dla ojców

Pierwsze pismo parentingowe dla ojców

Rynek mediów parentingowych jest w Polsce w dobrej kondycji i wciąż się rozwija. Dotyczy to nie tylko prasy, ale i Internetu. Do tej pory nie było jednak na rynku pozycji prasowej kierowanej do mężczyzn. Oczywiście, treści dla ojców pojawiały się na łamach czasopism, ale w ilości niewystarczającej.

tato-to-jaZmienić to postanowił Edipresse Polska, który 15 kwietnia uruchomił specjalne wydanie czasopisma „Mamo, To Ja”, o tytule – „Tato, To Ja”. Jest to odpowiedź na zapotrzebowanie rynku, wyrażane przez czytelników pisma. Wydawca zapewnia, że pismo będzie ukazywać się cyklicznie. Niestety na razie nie wiadomo, jak często będzie się to odbywać.

Pod lakierowaną okładką kryje się 108 stron z poradami dla młodych ojców. W czasopiśmie znajdą oni testy (np. wózków), poradniki, wywiady, informacje niezbędne w opiece nad dziećmi. Magazyn kosztuje 4,99 złotego. Nakład pierwszego numeru to 60 tysięcy egzemplarzy.

Redaktorką prowadzącą została Sylwia Niemczyk, pisząca już dla „Mamo, To Ja”, „Twojego Dziecka” i do portalu babyonline.pl.

Tytuł kierowany do ojców jest szóstą pozycją w portfolio Edipresse Polska (obok: „Mamo, To Ja”, „Twój Maluszek”, „Przedszkolak”, „Twoje Dziecko”, „Będę Mamą”). Podobnego tytułu nie ma na rynku. Pierwszy numer jest dla wydawcy próbą sprawdzenia, czy taki projekt przyjmie się na polskim rynku.

 

KJ-J

Submit a Comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *