Pierwsza ogólnoświatowa kampania marketingowa

Pierwsza ogólnoświatowa kampania marketingowa

Już 16 marca równocześnie w aż pięćdziesięciu krajach świata rozpocznie się kampania marketingowa Activii. Największa marka w portfolio Danone. Nadrzędnym celem tej kampanii jest odświeżenie wizerunku i umocnienie marki. Kreowana jest ona na prozdrowotną.

 

Kampania opierać się będzie o spoty reklamowe, jednak obejmie także działania ATL, BTL, public relations i digital. Twarzą Activii została znana piosenkarka – Shakira. Pochodząca z Kolumbii gwiazda będzie poprzez śpiew i taniec reklamować markę, pokazując jak wiele siły i dobrego samopoczucia ma dzięki jogurtom. W reklamie nakręconej w Barcelonie zobaczymy piękne leśne widoki i atrakcyjną Shakirę tańczącą do swojej nowej piosenki („Dare”).

sa1

Autorami spotu reklamowego są Vinizius Young & Rubicam Barcelona, na czele z Eugenio Caballero – scenografem, zdobywcą Oskara (za „Labirynt fauna” z 2006 roku). Stworzono trzy wersje spotu. Najdłuższa liczy 45 sekund i kierowana się na premierę. Dwie pozostałe mają po 30 i 20 sekund i dedykowane są lokalnym kampaniom. Wsparciem kampanii będzie międzynarodowa witryna www.activia.com. Pojawiać się na niej będą między innymi filmiki z zaplecza kręcenia klipu reklamowego z Shakirą.

 

W zakresie public relations pojawią się złożone działania Activii. Nie zabraknie media relations, tematycznych akcji i samplingu.

 

Międzynarodowy projekt jest pierwszym w historii marki Activia i Danone. Przekaz zdrowe wnętrze = dobre samopoczucie i życiowy sukces. W Polsce adaptacją kampanii zajmuje się agencja Young & Rubicam oraz VML. Media zaplanuje i zakupi MediaCom. Fanpage obsługiwany będzie przez agencję digitalową Mediacom Create. Dodatkowe wsparcie dla kampanii zapewnia agencji ATW Communications.

 

KJ-J

Submit a Comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *