Orange zmienia wizerunek

Orange zmienia wizerunek

2000px-Orange_logo_svgOrange postanowiło odświeżyć swój wizerunek. z tej okazji przygotowano nową kampanię promocyjną. Celem jest podkreślenie, że dla sieci komórkowej liczy się klient i jego potrzeby.

 

Nowy wizerunek ma wykreować agencja Publicis. Będzie miała ona globalny zasięg. Publicis Poland  przygotował lokalną wersję kreacji stworzonej przez Publicis Conseil. Promocja obejmie Internet, prasę, telewizję, reklamę zewnętrzną, ekrany w kinach, centrach handlowych.

Jak mówi Monika Zaręba, Account Director w agencji Publicis:

Zmienia się świat, zmieniają się potrzeby ludzi, a Orange wychodzi im naprzeciw. Naszym zadaniem jest pokazanie, że Orange staje się firmą, która jest bliżej ludzi, która wsłuchuje się bardziej w indywidualne potrzeby każdego z nas, ponieważ każdy jest inny, każdy realizuje potrzeby na swój własny sposób. Orange dostarcza usługi, które na nie odpowiadają. To zobowiązanie jest wyrażone nowym mottem towarzyszącym marce: „Liczy się to, co ważne dla Ciebie”.

Hasłem przewodnim kampanii będzie właśnie ostatnie stwierdzenie – liczy się to, co ważne dla Ciebie (ciebie=klienta). DLa potrzeb telewisji przygotowano dwa spoty.

Spot 1 – Bliscy

Spot 2 – Rozrywka

 

Będziemy mogli je zobaczyć w TVN, Polsacie i TVP (różnych kanałach wymienionych grup). Równocześnie spoty pojawią się w multipleksach – Cinema City. Multikinie, Kinie Helios. W prasie reklamy zobaczymy miedzy innymi w „Twoim Stylu”, „Teletygodniu”, „Muratorze”, „Polityce”.

Za kampanię internetową odpowiedzialny jest Digital Wonderland. Pojawi się ona w najważniejszych serwisach – Onecie, WP, Gazecie.pl

Osobami, które pracowały nad kampanią w agencji Publicis są: Paweł Merecz (Chief Creative Officer), Adam Miecznikowski (Chief Strategy Officer), Konrad Piasecki (Strategia), Damian Cendrowicz (Senior Art Director), Dawid Kornaga (Senior Copywriter), Jacek Gierlasiński (Senior Art Director), Joanna Jezierska (Senior Copywriter), Marcin Kubera (Senior Art Director), Monika Zaręba (Account Director), Magdalena Szlasa (Account Manager), Anna Kubeł (Account Supervisor), Katarzyna Majewska (TV and Radio Producer).

Orange reprezentowane było przez: Marta Mirecka-Nowicka (Główny Specjalista ds. Komunikacji Marketingowej). Anna Kopytko-Świtkiewicz (Główny Specjalista ds. Komunikacji Marketingowej), Szymon Biela (Kierownik Wydziału Komunikacji B2C), Paweł Patkowski (Dyrektor Wykonawczy ds. Marki i Komunikacji Marketingowej). Postprodukcje spotów zawdzięczamy Platige Image. Z kolei dźwiękiem zajęła się firma Juice. Media zakupił firma Initiative.

 

KJJ

Submit a Comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *