Nowe pismo zakupowe dla młodzieży

Nowe pismo zakupowe dla młodzieży

Od dziś w kioskach znaleźć można nową pozycję dla młodzieży. Tym razem jest to czasopismo o profilu zakupowym. Wydawcą nowego tytułu jest Agora. „Avanteen”, bo taki tytuł nosi nowy magazyn, będzie poruszać tematykę mody oraz urody.

Odbiorcą pisma zakupowego jest młodzież w wieku od jedenastu do dziewiętnastu lat. Jak przystało na pozycję shopingową, nie zabraknie w niej propozycji gotowych stylizacji, których elementy można kupić w polskich sklepach. Jeśli przyjrzymy się działom urodowym, znajdziemy różnego typu porady – dotyczące włosów, makijaży, skóry. Młodym czytelnikom spodobają się również konkursy i kupony uprawniające do zniżek w ich ulubionych sklepach.

avanteenNowy tytuł liczy około sto stron i kosztuje 2,99 złotego. W tej cenie, oprócz magazynu, młodzież otrzyma również żel do ciała. Nakład wyniósł 100 tysięcy egzemplarzy.

Co ciekawe Agora nie podjęła jeszcze ostatecznej decyzji, jak często będzie wydawała tytuł. Swoją decyzję uzależnia od powodzenia pierwszego numeru. Ważny będzie także oddźwięk ze strony reklamodawców. Można jednak przypuszczać, że ci chętnie skorzystają z nowego tytułu by dotrzeć do jednej z lepszych grup odbiorów. Młodzi ludzie, mimo że nie zarabiają, wydają na ubrania swoje kieszonkowe. Dla nich liczy się marka, a nie cena czy funkcjonalność. Zawsze też śledzą najnowsze trendy i dopasowują do nich swoją garderobę.

Pismo wzorowane jest na innej pozycji wydawnictwa – „Avanti”. Twórcą makiety magazynu „Avanteen” jest Anna Przygodzka, która na co dzień jest kierownikiem artystycznym „Avanti”. Autorami artykułów są dziennikarze Agory. Redaktorem naczelnym jest zaś Magdalena Kacalak.

 

KJ-J

Submit a Comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *