Nowa reklama Bartka

Nowa reklama Bartka

Trwa kampania reklamowa firmy Bartek, która wywołuje spore kontrowersje wśród odbiorców. Najpierw firma wdrożyła kampanię teaserową pod hasłami „Spojrzałam na Bartka, teraz jestem w ciąży” i „Tysiące kobiet w ciąży przez Bartka”. Szybko okazało się, że reklamowane tymi hasłami są buty dla dzieci. To rozpoczęło lawinę oskarżeń, że minimalizuje się rolę ciąży i obraża kobiety.

bartekNowy sposób komunikacji z klientem ma być sposobem na odmłodzenie marki. Kierowana jest ona do klienta młodego, w tym nastoletnich mam. Docelowo wizerunek firmy ma przypominać ten marki Converse. Prawdopodobnie firma planuje do swojej oferty wprowadzić w przyszłości obuwie dla młodzieży i dorosłych.

Od kilku dni możemy oglądać nowy spot Bartka. Rozpoczyna się ona ostrzeżeniem, że reklamy nie powinny oglądać osoby pozbawione poczucia humoru. W spocie główną rolę odgrywa młoda kobieta, która odnajduje prezent od męża – śliczne, różowe buciki dziecięce. Ma ją to przekonać do posiadania dziecka. Buciki sprawiają, że kobieta błyskawicznie w zaawansowaną ciążę.

Firma zapowiada, ze za tydzień pojawi się kolejny spot reklamowy. Można je oglądać na stronach internetowych: przezbartka.pl i bartek.com.pl, w serwisie YouTube i na Facebooku. Produkcją spotów zajmuje się agencja Icon Group. Reżyserem jest Suzan Giżyńska, a nakręcił ją Waldemar Szmidt.

 

KJ-J

Submit a Comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *