Nowa kampania społeczna – „Spróbujmy się zrozumieć”

Nowa kampania społeczna – „Spróbujmy się zrozumieć”

pracagluchychOd kilku dni w mediach możemy oglądać nową kampanię informacyjną. Stanowi ona podsumowanie projektu „Spróbujmy się zrozumieć”. Kampania społeczna promuję aktywizację osób głuchoniemych.

Filmik promujący akcję ma promować wśród pracodawców oraz instytucji z rynku pracy. Kampania powstała na zlecenie „Dobre Kadry Centrum Badawczo-Szkoleniowe Sp.z o.o. Celem jest zachęcenie widzów do pochylenia się nad problemami środowiska osób niedosłyszących i niesłyszących. Problem społeczny jest duży, niewielu z nas zdaje sobie sprawę z tego, że osoby niesłyszące poza brakiem słuchu są dobrze funkcjonującymi, inteligentnymi osobami. Kampania pojawiła się w sieci i w  telewizji. Jest to podsumowanie projektu, który trwał od kilku lat. W jego ramach udało się stworzyć narzędzia i rozwiązania kierowane do pracodawców, instytucji rynku pracy oraz samych niesłyszących i niedosłyszących.

Stworzone narzędzia – Aktywność bez barier – wspierają aktywność niesłyszących na rynku pracy. W ich skład wchodzą szkolenia prowadzone w języku migowym poruszające tematykę języka polskiego jako języka obcego oraz społeczną aktywność. Osobom niesłyszącym udostępniono szkolenia e-learningowe, które podniosą ich kompetencje. Program przeszkoli również trenerów z języka migowego PJM. Wsparcie otrzymają pracownicy ośrodków pomocy społecznej, instytucji rynku pracy, pracodawcy już zatrudniający lub też planujący zatrudnienie osób niedosłyszących i niesłyszących. W ramach projektu stworzono słownik języka polskiego w polskim języku migowym w zapisie DVD.

Wartościowym efektem jest uruchomiony portal internetowy skierowany do osób niesłyszących – www.pracagluchych.pl Wypracowano także model współpracy instytucji niepublicznych z publicznymi wspierającymi niesłyszących.

Spoty telewizyjne możemy zobaczyć na antenie TVP, TVN i Polsatu oraz na ich antenach tematycznych. Reklamy pojawią się również w Internecie w formie billboard expand z video, billboard z video, spot i preroll. Jeśli chodzi o miejsca docelowe to będą to Skype, You Tube, tvn24.pl, tvn24bis.pl, Media Impast, RASP, Wolters Kluwer oan.pl, biznes.ad

Za stworzenie kampani odpowiada Agencja Reklamowa Advertika, Endorfina Artmedia, Sound Media. Zaplanował i zakupił media Infinity Media.

 

Spot można obejrzeć tutaj:

KJJ

Submit a Comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *