Lidl reklamuje „zakupy na chłodno”

Lidl reklamuje „zakupy na chłodno”

Kilka dni temu Lidl rozpoczął nową kampanię reklamową. Jej celem jest przedstawienie komfortowych warunków do zakupów panujących w sklepach sieci. Sieć promuje także nową aplikację mobilną Lidla, dzięki której można dokładnie zaplanować zakupy.

„Zrób zakupy na chłodno” to hasło przewodnie kampanii Lidla. W spocie głównymi bohaterami są biznesmen zmęczony pracą w letni, gorący dzień. Na swojej drodze spotyka ciężarną koleżankę, która przekonuje go, że nie warto podejmować decyzji na gorąco, ze względu na ich poważne konsekwencje. Poleca mu za to Lidla i robienie zakupów na chłodno.

Cykl reklam Lidla z tej serii namawia nas do zakupów w swojej sieci ze względu na komfort, m.in dobra klimatyzację. Jej zaletą są dobre warunki na wrażliwych produktów oraz komfort dla klientów.

lidlPromowana jest również mobilna aplikacja Lidla przygotowana są smartphony z systemem Android i iOS. Pozwala ona znaleźć najbliższy nam sklep Lidla oraz zapoznać się z jego dokładną ofertą, również tą promocyjną. Aplikacja umożliwia również przygotowanie sobie listy zakupów. Dzięki temu rozwiązaniu w samym sklepie nie tracimy czasu na poszukiwania po półkach potrzebnych nam artykułów.

Nowe reklamy przełamują dotychczasowy schemat – do tej pory reklamowano jedynie produkty w znanej kampanii z udziałem Pascala brodnickiego oraz Karola Okrasy. Nie musimy się jednak obawiać, że znikną one z naszych telewizorów i ekranów komputerów. Nowa kreacja jest tylko „przerywnikiem”. Za produkcję nowych spotów odpowiada agencja VML Poland. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Havas Media.

 

KJJ

Submit a Comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *