„Kupuję w Internecie” – nowa kampania promująca zakupy on-line

„Kupuję w Internecie” – nowa kampania promująca zakupy on-line

Popularność zakupów w Internecie rośnie z miesiąca na miesiąc. Obecnie z tej opcji zakupowej korzysta już 13 mln internautów, czyli 59% użytkowników sieci  w Polsce. Izba Gospodarki Elektronicznej przygotowała nową odsłonę kampanii „Kupuję w Internecie”. Jej celem jest dalsza promocja tej odmiany robienia zakupów oraz wsparcie konsumentów w bliższym jej poznaniu.

Patrycja Sas-Staniszewska, reprezentująca zarząd Izby Gospodarki Elektronicznej, tak wypowiada się na temat tej kampanii:

„To już druga edycja akcji edukacyjnej realizowanej przez e-Izbę. Przez ostatni rok obserwowaliśmy konsumenta w sieci i edukowaliśmy go. Pomagaliśmy mu przejść przez kolejne etapy procesu zakupowego jednocześnie wskazując jak zapewnić sobie najwyższy stopień bezpieczeństwa kupując online. Wierzymy, że dostarczenie rzetelnych informacji na temat zakupów internetowych jest milowym krokiem do wzrostu zaufania e-konsumentów do takiej formy nabywania dóbr”.

Integralną częścią kampanii, oprócz plakatów i spotów, jest strona internetowa – kupujewinternecie.info.pl. Konsumenci znajdą na niej informacje na temat tego, jak kupować w sieci, szczególnie w sposób szybki i bezpieczny. Atrakcyjne dla odbiorców infografiki wdrażają konsumentów w procesy e-commers. Wszystkie treści na stronie przygotowane zostały przez Izbę Gospodarki Elektronicznej. Co istotne są one przygotowane i dostosowane do nowej Ustawy o prawach konsumenta.

Kampania „Kupuję w Internecie” prowadzona będzie online i offline. Za planowanie kampanii online odpowiedzialna jest dom mediowy Code Media. Reklamy – banery, zobaczymy w mediach społecznościowych i na stronach internetowych. Kampanię offline wspierać będzie Poczta Polska, w której punktach pojawią się plakaty promujące akcje. Patronatem akcje objęli między innymi Ministerstwo Gospodarki oraz Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji. Partnerami kampanii są również: Trusted Shops, Poczta Polska, Rzetelny Regulamin, Usability LAB, Tradedoubler, NASK, Semahead, Interia.pl, Codemedia.

 

kupujemy w internecie

 

 

 

 

 

KJJ

Submit a Comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *