Bujakiewicz promuje Bakalland

Bujakiewicz promuje Bakalland

bakallandZnana i lubiana przez widzów aktorka, Katarzyna Bujakiewicz została nową ambasadorką marki Bakalland. Nowa kampania skupi się na zachęceniu odbiorców do zagłębienia się w świat zdrowych bakalii. Celem będzie podkreślenie wysokiej jakości produktów oraz zdobycie nowych klientów.

W nowych reklamach aktorka podróżuje po krajach, w których rosną owoce przetwarzane później na bakalie. Pokazuje konsumentom świat bakalii – słoneczny, energetyczny, zdrowy i piękny. Zobaczymy filmiki z Kalifornii, Stanów Zjednoczonych i Turcji. Od tej ostatni rozpoczyna swoją podróż. Tam poznaje świat winogron oraz moreli. W Stanach zjednoczonych odkrywa, jak uprawia się i zbiera żurawinę. Z kolei w Kalifornii poznaje tajemnice upraw migdałów i śliwek. Katarzyna Bujakiewicz będzie także poszerzać naszą wiedzę na temat zdrowotnych właściwości wszystkich tych bakalii.

Całą kampanię poprzedziły dokładne badania firmy sprawdzającej, jak postrzegany jest wizerunek Katarzyny Bujakiewicz oraz samej firmy Bakalland. Ponieważ aktorka postrzegana jest jako osoba otwarta, wesoła, uśmiechnięta i naturalna stwierdzono, że doskonale sprawdzi się w promocji zdrowych, naturalnych produktów. Badania objęły panie w wieku od dwudziestu pięciu do czterdziestu dziewięciu lat, pochodzących z miast powyżej 50 tysięcy mieszkańców.

Kampania będzie trwała kilka miesięcy. Reklamy zobaczymy w telewizji (kanały publiczne, Polsat, TVN i tematyczne – kobiece), prasie, Internecie. Działania obejmą także PR i POS. Odbiorcy mogą spodziewać się również działań niestandardowych.

Celem kampanii jest zachęcenie konsumentów do sięgania po bakalie jako zdrowej, pełnowartościowej przekąski.

bakalland2

Tak wyglądają spoty reklamowe:

 

KJJ

Submit a Comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *