Bliźniaczki kontratakują

Bliźniaczki kontratakują

Rude bliźniaczki są od jakiegoś czasu twarzami kampanii reklamowych Plusa obok młodej, atrakcyjnej Basi. Dostawcy Internetu – Plus, Neostrada i Orange toczą ze sobą, już otwartą, walkę na reklamy. Sprytnie wykorzystują motywy i postaci z reklam konkurencji by przbić i ośmieszyć ich ofertę. Ostatnio taką walkę toczy Plus i Neostrada z wykorzystaniem właśnie bliźniaczek.

Zaczęło się od reklamy Plusa, w której do Basi wprowadzić chce się ciocia z córkami – rudymi bliźniaczkami, ponieważ ta ma lepszy Internet.

blizniaczkiKilka dni później pokazała się odpowiedź Neostrady, wyśmiewająca ofertę Plusa i wykorzystująca „bliźniaczki” jako przychodzące z prośbą o pomoc do bohaterów Neostrady – Serca i Rozumu.

Na odpowiedź Plusa nie trzeba było długo czekać. Niedawno mogliśmy zobaczyć reklamę, w której bliźniaczki są oburzone tym, że się je podrabia. Hasłem przewodnim jest zakaz mamy wierzenia zabawkom.

Teraz czeka nas premiera nowej odsłony walki bliźniaczek z zabawkami- dziewczynki wyrzucają maskotki (w tym serce nawiązujące do bohatera Neostrady). Urocze bliźniaczki wolą grać na PlayStation 4, który dostaną za podpisanie umowy na Internet LTE. Spoty będzie można zobaczyć w telewizji. Kreację reklam stworzyła agencja Young & Rubicam Poland, planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Media Direction OMD.

Ciekawe jaki będzie następny krok Neostrady.

 

KJ-J

Submit a Comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *