„Aby stać się dorosłym najpierw trzeba być dzieckiem” – kampania SOS Wioski Dziecięce

„Aby stać się dorosłym najpierw trzeba być dzieckiem” – kampania SOS Wioski Dziecięce

SOS Wioski Dziecięce istnieją w Polsce już 30 lat. Z tej okazji przygotowano kampanię promujące inicjatywę. Wioski mieszczą się w Biłgoraju, gdzie od trzech dekad pomagają kolejnym pokoleniom potrzebujących dzieci. W międzyczasie wybudowano kolejne wioski – Karlinie, Kraśniku i Siedlcach. Pomoc w nich znajdują setki dzieci. Część jest już dziś dorosła, odnosi sukcesy zawodowe i prywatne. Nadal są jednak wdzięczne za pomoc, którą otrzymały w wioskach.

Z okazji jubileuszu SOS Wioski Dziecięce przygotowały kampanię. Jedną z jej części są historie wychowanków, które dostępne są na stronie internetowej wioskisos.org. Celem kampanii jest zapoznanie Polaków z ideą wiosek i ich działalnością. Ważną jej częścią jest właśnie opowiedzenie historii dzieci, które odnalazły pomoc i szczęście u wioskowych rodziców. Oczywiście celem jest także zachęcenie do pomagania, zostania rodzicem w wiosce dziecięcej bądź też wsparcia finansowego. Poprzez kampanię SOS Wioski Dziecięce chcą zebrać 250 tysięcy złotych, które pomogą młodzieży wychodzącej z wiosek usamodzielnić się. Pomoc stowarzyszenia trwa od momentu wystąpienia potrzeby do uzyskania przez nich wykształcenia, pracy, mieszkania lub chociaż realnej ich perspektywy.Aby stać się dorosłym najpierw trzeba być dzieckiem

Obecnie wioski dziecięce pomagają aż 1300 dzieciaków. Wymagają one wsparcia finansowego, ale przede wszystkim emocjonalnego, by odzyskały spokój i wiarę w swoje możliwości.

Patronem medialnym kampanii zostały TVP2 oraz Program Pierwszy Polskiego Radia. Za pozyskanie mediów odpowiada Dom Mediowy MediaVest. Dodatkowo wsparcia udziela ambasadorka SOS Natalia Kukulska.

 

KJ-J

Submit a Comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *